loading...
M.M
Raznahan بازدید : 2029 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا  با کیفیت فوق العاده و حجم کم و دانلود با لیک مستقیم از بهنام صفوی
پخش آنلاین 

متن شعر

 

برای قلب عاشقم حرف صداقتو نزن

خودت می دونی که دیگه روشده دستت واسه من

فک کردی اینبار می تونم که بگذرم از اشتبات

وقتی که پر از دو روییه تو اون دوتا چشم سیات

 

فک کردی اینبار می تونم که بگذرم از اشتبات

وقتی که پر از دو روییه تو اون دوتا چشم سیات

 

با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم

می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم

می خوام ازت جدا بشم یه ذره تنها بمونی

رفیق نیمه راهه من دیره واسه پشیمونی

 

فک می کنی نمی دونم چشات پر از دو رنگیه؟

می خوای بگم که این روزا دلت کجاست پیشه کیه؟!

اگه می بینی ساکتم چیزی به روت نمی یارم؟!

بدون که ارزش نداری مردی دیگه تو باورم

 

با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم

می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم

می خوام ازت جدا بشم یه ذره تنها بمونی

رفیق نیمه راهه من دیره واسه پشیمونی

 

با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم

می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم

می خوام ازت جدا بشم یه ذره تنها بمونی

رفیق نیمه راهه من دیره واسه پشیمونی

 

اگر پس از کلیک بر روی دانلـــــــــود با خطا مواجه  شدید لینک دانلــــــــود را کپی کرده و در برنامه دانلود منیجر در قسمت ADD URL پیست کنید

 

حجم :1.7MB

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 115
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 629
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 29,333
  • بازدید کلی : 470,138
  • کدهای اختصاصی